BannerFans.com

Friday, June 12, 2009

PROJEK HARI RAYA 2009

Assalamualaikum serta salam sejahtera buat pengunjung Warung Bonda....

Warung Bonda akan mula meyiarkan sample-sample biskut raya dalam hujung bulan Jun dan awal July nanti.Bagi yang tinggal di Johor Bahru,Pontian dan kawasan2 yang berdekatan....bole la hubungi saya di 012-7740288....untuk merasa...hehehe...da rasa jangan lupa order banyak-banyak tau....

Haaa....nak bagi tau nih....tentu anda susah nak jumpa tart nenas yang bersepit kan??? haaaa....dengan 2 pilihan....sama ada menggunakan butter cap GOLDEN CHURN (aduhaiiiii...rasanya amat sedap dan yang paling best harga amat berpatutan....caya la) atau butter cap BUTTERCUP (yang ini pun da leh wat air lior leleh tau....hehehe)

Jadi sabar ye...jengah2 la Warung Bonda selalu....

P/S :For frens n customers yang da ramai mengoder tart nenas, baik dr dekat mahu pun jauh.....ada lak sudi nak jadi agent....Tokey Warung ucapkan berbanyak2 terima kasih kerana beri kepercayaan pada usahawan kecil-kecilan macam Tokey Warung nih....usahawan INDUSTRI SETAHUN SEKALI...ISS.

Pada gengs yang da merasa tart nenas Tokey Warung ini dan da repeat order berserta order2 biskut yang lom kuar pun lagi....Tokey Warung ucapkan jutaan terima kasih.

Tunggu kemunculan SAMPERIT dan macam-macam lagiiiii....hehehe

2 comments:

  1. tak sabar nak rase tart sepit tu :)

    ReplyDelete
  2. hehehe....sabo yek...lagi 2 hari cik tart sepit akan muncul k....hehehe

    tq fara dear

    ReplyDelete