BannerFans.com

Wednesday, February 24, 2010

orders....





Order came from Fiza yang berada di KL....16 pcs size L choc moist cup cake with penguin decoration dan 1 box of blueberry cheesetart....Fiza mintak saya surprisekan hubby dia En Wan Lokman yang bertugas di Biro Inovasi dan Konsultansi...Technovation Park...UTM...Birthday hubby dia hari ini....24 Feb....memang terkejut betul hubby dia....siap saya pulak kena tanya balik....ehhh...nih betul ke saya punya nih....bila saya kena tanya balik nama dia....saya pulak siksa nak ingat nama penuh dia....apa-apa pun terima kasih banyak Fiza...jangan serik ye...lenkali order la macam2 lagi...

Ntahla lately banyak pulak saya terima request order untuk surprise2 kan orang....hahaha....seronok tau...main wayang nih...apa-apa pun mereka bahagia....saya lagi gembira dapat buatkan sesuatu untuk mereka semua....


Order untuk diri sendiri.....hahahaha...bukan apa mmg nak promote CHOCOLATE MOISTCAKE with STRAWBERRY nih jadi sementara ada cake extra...strawberry pun ada so buatla....





Order dari Nora dr Bukit Indah.....50 pcs chocolate ganache with curls n strawberry siap packing.....siap hantar ke Sekolah Men Usman Awang.....kata Nora hari ini last dia bertugas di sekolah ini....jadi Nora nak hadiahkan pada semua guru di sekolah berkenaan.....dia akan berpindah ke Sek Men Bukit Indah....thanks a lot Nora....harap tak serik ye....

Order-order lain....yang tiada gambar.....
Shalini dr Ipoh, Perak - 1 botol tart nenas sepit special dan 1 botol almond choc cookies n 1 botol choc chip oatmeal cookies....

Sha Rina dr Nusa Bestari - 1 botol almond oatmeal cookies dan 1 botol choc chip almond oatmeal cookies...tambah lagi 2 packs tembosa daging frozen...

Fiza dr Kota Tinggi - 1 botol almond choc chip cookies

Mimi dr Mutiara Rini - 1 botol almond choc chip cookies

Suria dr Tmn Universiti - 1 botol almond choc n 1 botol almond oatmeal cookies

Maria dr JB - 2 botol almond choc chip cookies

terima kasih buat anda semua ye...alhamdulillah ada yg da mula repeat order...

No comments:

Post a Comment